Fiji

30 maart 2009

Op Fiji is het één groot feest. Door onze kant-en-klaar reis worden we zo naar ons resort gebracht! cocosnoten vangenHeerlijk, eens een keer niets uitzoeken, maar alles tot in de puntjes geregeld. Als we van de boot afstappen worden we onthaald door een Fijiaans bandje en krijgen we een schelpjes ketting om ons nek. BULA!DSC03899

Het is heerlijk rustig weekje zon, zee en strand. We zijn blij dat we een boek meegenomen hebben, want er is helemaal niets. Iedere ochtend wurmen we ons in de hangmat, snorkelen we wat rond en doen 's avonds een cocktail bij de bar. Life's great! De Fijianen dragen goed bij aan het relaxte gevoel niet voor niets bestaat de uitspraak ' in Fijian time'. Wat zoveel wil zeggen als: 'wat vandaag niet lukt, komt morgen wel.

Inmiddels in Canada aangekomen. Best wennen 25 graden kouder! Brrrrrrr

1. maartje:
    6 april 2009
    Wat een geweldige foto's en ontspannen gevoel brengen jullie weer naar NL... en de zon is inmiddels ook gearriveerd, dank ;-)! Geniet van Canada en verheug me op de 29e!
    xxxxx
  2. sop, chiel en lil:
    6 april 2009
    kom nou maar weer thuis hihi, het heeft nu lang genoeg geduurd dat gereis van jullie.
    Mooie ontspannen foto´s, geniet maar lekker van elkaar !
    Lilly kan niet wachten tot ze tante MAR mag knuffelen
  3. Ria en Harry:
    6 april 2009
    Sluit me aan bij de Bleiswijkers, hun tekst, het einde is in zicht.
    Heerlijk uitgerust, hangmat in, hangmat uit,leuk zo,
    geniet nog maar even van jullie vakantiedagen, en wij kijken naar jullie uit, Kus van Ma en Pa,
  4. scarlett:
    7 april 2009
    wat een leven!!! het gaat maar door hier leuk doen daar even chillen....
    het lijkt wel of je meer dan een jaar weg bent,
    (je bent ook gek als je terug komt!)
    dikke kus scar
  5. brendo:
    8 april 2009
    25 graden...koud??
    Wikkelen jullie jezelf maar stevig in het aluminiumfolie bij aankomst op schiphol.

Geniet!