Nog 77 dagen

15 juli 2008

Het avontuur komt steeds dichterbij. We zijn er nu wel zo ongeveer klaar voor. Na het zien van de film "Into the wild" (wat overigens een topfilm is ) blijkt maar weer dat je niet veel nodig hebt om de wereld rond te reizen en eerlijk gezegd kunnen we niet wachten!!!! Maar Mike moet nog wel even eerst z'n prikken halen, wat niet onbelangrijk is natuurlijk. Ook de internationale rijbewijzen moeten gehaald worden om straks in een mooi campertje door Australie en Canada te mogen rijden. Niet te vergeten een handige daypack en een paar goede wandelschoenen. En misschien ook toch maar even uitzoeken welke visa we alvast moeten halen. En natuurlijk nog een paar lenzen om straks de vissen scherp te kunnen zien met duiken. En wacht, voor welke landen heb je ook alweer een uitreisticket nodig?? Tja,  misschien toch maar goed dat we nog even de tijd hebben.....Alle tips, do's and don'ts en alle must see's zijn bij deze dan ook more than welcome!

1. D&A:
    8 augustus 2008
    Leuk, een nieuw bericht!! Duurde even maar dan heb je ook wat! ;-) (wij maar wachten hier, en we vervelen ons al zo op reis). "Into the wild", wie had dat ook al weer getipt?? (goede muziek van..) ;-) Dennis had trouwens kaartjes gewonnen voor die film, maar toen zaten we allang in Azie.. :-). We hebben best wel veel tips voor jullie, uitreisticket voor Australie is niet gevraagd aan ons (Nieuw Zeeland dan weer wel, verplicht.., maar daar gaan jullie niet heen toch?). Verder nog specifieke vragen?? Jullie weten ons te vinden!

Ok dan, wij gaan hier de Hawaiiaanse nacht in, tot snel!

D&A adventures!
  2. kelly:
    18 augustus 2008
    leuk!!!!!!!!!!
  3. D&A:
    18 september 2008
    Yo M&M! Bedankt nog voor jullie reacties! Wij houden het even bij de 'gezamenlijke reageer modus'. Leuke upgrade van jullie site weer, met de fancy M&M'etjes en een leuk fotoboek-voorproefje (we missen alleen wel foto's van een weekendje Gent waar jullie toch met een heel leuk stel naar toe zijn geweest?! ;-)). Hier in Ottawa staat het logeerbed (fancy aerobedje, inmiddels door ons ingeslapen) inmiddels al klaar in de logeerkamer als jullie de reis tot Canada volbrengen, in de tussentijd mogen jullie ons voor de verandering jaloers gaan maken! Iig heel veel plezier straks op jullie feestje. ik denk niet dat we het redden, Dennis moet nog vingerafdrukken laten afnemen bij z'n nieuwe werk en Astrid is druk met het boxspringbed in elkaar zetten. We hopen wel dat we nog even kunnen skypen voordat jullie weggaan, anders spreken we elkaar misschien pas weer in april ofzo. We hebben jullie alleen niet kunnen vinden, onze skypenaam is venno30 (D&A)!

Tot snel!

D&A
  4. Ronald van Beek:
    19 september 2008
    Dag Luitjes,

Bedankt voor een leuk afscheidsfeestje! Ik heb me prima vermaakt! Laat de reis nu maar van start, lijkt me...

Cheers
    Ronald
  5. Suzanne Rensink:
    22 september 2008
    Hai Marjolein,

Wat geweldig...een wereldreis!! Ik las dat je ook naar Australie gaat...tja dan moet ik je even 2 tips geven:

With Sunday Islands.......paar dagen zeilen op bv de Derwent Hunter..
    en
    The Zoo in Sydney! (is tegen een rotswand gebouwt en daardoor prachtig uitzicht op de stad!)

Heel heel veel plezier en tot later!

Groet...Suzanne.
  6. Ria en Harry:
    23 september 2008
    Lieve kinders van mij, nog 1 of 2 daagjes werken, en......heerlijk een superlange vakantie, wij genieten mee, maar zullen jullie wel erg missen!

Groet van je pa en ma
  7. Coby:
    23 september 2008
    Hey Mike en Marjolein,
    Ik kom jullie een fantastische en indrukwekkende reis wensen, Veel plezier, ga genieten en kom gezond weer terug.
    Groetjes Coby
  8. Harry & Gertjan:
    24 september 2008
    Vandaag Marjolein haar laatste dagje bij Max. Wel vreemd hoor.... Ik lees nu pas de instructiebrief alle info over haar 10 topmodelletjes. Daar moeten we uitkomen! Maar wie gaat nu de foto's maken?? Grapje... zet Max Models effe van je af en geniet met Mike van deze mooie reis!
    RELAX, ENJOY, EXPLORE !!!!
    (nog even in het Spaans een leuk woord: DISFRUTAR!!)
    Groetjes, Harry & Gertjan
    XXX